معرفی بازی های آندرویدی

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

بررسی متال مکس Xeno Reborn

دوشنبه 22 خرداد 1402
  • نویسنده :
  • بازدید : 15 مشاهده

بررسی متال مکس Xeno Reborn

به طور معمول، انتشار مجدد ارتقا یافته تغییرات اسمی را به همراه دارد. اما Reborn با افزایش روند، همه چیز را از موتور، هنر و لحن بازی بهبود می‌بخشد. هنوز از کامل بودن فاصله زیادی دارد، اما یک پیشرفت بزرگ است.


متاسفانه، سری متال مکس تا حد زیادی از انتشار وسترن خودداری کرده است. از منظر مالی، این تصمیم ممکن است قابل دفاع باشد. اگرچه این سریال اغلب به دلیل شخصی‌سازی خودرو و رویکردی خطی به نقش‌آفرینی مورد ستایش قرار می‌گیرد، اما این ویژگی به طور مداوم نسبت به بسیاری از همتایان نقش‌آفرینی خود کمی جلای کمتری نشان داده است. انتشار ژاپنی Metal Max 2 Kai با اشکالاتی همراه بود که ناشر را واداشت تا کارتریج را به خاطر بیاورد. یک Data East که قبلاً تحت فشار قرار گرفته بود، پنج روز بعد اعلام ورشکستگی کرد. در حالی که انتشار اصلی Metal Max Xeno Reborn در سال 2018 به طور کامل به وضعیت مالی ناشر NIS America آسیب نرساند، اجرای بازی منتقدان یا گیمرها را راضی نکرد.

با انتشار Metal Max Xeno Reborn برای پلی استیشن 4، سوییچ و رایانه شخصی، حقوق انتشار توسط PQube تضمین شد. با فهرستی از پیشرفت ها و تغییرات، فرنچایز در نهایت شانس مناسبی برای جذب مخاطب در آن سوی اقیانوس آرام دارد. اگرچه Metal Max Wild West ممکن است اخیراً لغو شده باشد، سه عنوان مرتبط ممکن است بومی سازی شوند.

مهلتی برای خسته فانتزی
از نظر فرهنگی، این سریال دارای اهمیت است. فضای پسا آخرالزمانی و نام آن، کنایه آشکاری از فیلم‌های مکس دیوانه ارائه می‌کند و نقطه مرجعی قابل تشخیص برای بسیاری از غربی‌ها ارائه می‌کند. سه مدخل اول این مجموعه توسط هیروشی میاوکا، دوست صمیمی سازنده Dragon Quest ، یوجی هوری طراحی شده است. (در عوض، Miyaoka به توسعه سه عنوان اول Dragon Quest کمک کرد ). در ژاپن، فرنچایز Metal Max با نوع موتیف‌های فانتزی یورویی که Horii پرورش می‌داد، تفاوت‌هایی را ارائه می‌کرد، با این جملات که به شوخی در تبلیغات ژاپنی استفاده می‌شد: «ما از کشتن اژدها به اندازه کافی لذت بردیم». بازاریابان یک نکته خوب داشتند، متال مکسمحیط دیستوپیایی و رویکرد پایان باز در برابر محیط فانتزی که اکثر بازی‌های RPG استفاده می‌کنند، بدیع بود.

با Xeno Reborn ، توسعه دهندگان Kadokawa Games، Cattle Call و 24Frame به طور اختصاصی کل موتور بازی را بازسازی کرده اند. تپه‌های شنی غیرقابل توصیف و پایگاه آهنی شبیه به کلوپ شبانه از بین رفته‌اند. اکنون، با مانور دادن در میان زمین‌های بایر، بافت‌دهی بیشتری وجود دارد. اکنون مقر شما حتی شبیه یک ساختار مناسب پس از آرماگدون است. هم مدل شخصیت ها و هم پرتره ها دوباره ترسیم شده اند. در حالی که این بدان معناست که در ابتدا زرق و برق عجیب و غریب Non Oda هنرمندان هنتایی کم اهمیت جلوه داده می شود، افراد ناب در نهایت می توانند قفل کار او را باز کنند.

بهتر است، اما نه کاملاً یک RPG سطح بالا
جالب است که Reborn زمانی که در تانک‌های امضای بازی در مناظر مختلف می‌چرخید، احساس استحکام را حفظ می‌کند. گاهی اوقات، موانع محیطی از پیش برنامه ریزی شده یا فریب اقلام، شما را وسوسه می کند که رحم اسلحه دار خود را ترک کنید، و این به اندازه کافی خطرناک به نظر می رسد. این بازسازی مجدداً کنترل خودرو را نیز تغییر داد و اکنون ناوبری به جای یک اسباب بازی کنترل از راه دور مانند رانندگی با یکی از Halo 's Warthogs است. با این حال، هنوز هم بسیار آسان است که وسیله نقلیه حمله خود را در یک قطعه هندسی محیطی به ظاهر ناچیز گیر کنید.

یکی از بزرگ‌ترین تنظیمات، نحوه انجام نبردها علیه دشمنان زیردست را تغییر می‌دهد. در Xeno اصلی ، شات اصلی شما بیشتر شبیه به یک بازی اکشن است، زیرا سعی می‌کنید یک دشمن را در دید خود قرار دهید. اما پس از یک حمله، بازی به یک نبرد سنتی تر تبدیل شد. در حال حاضر، نگرانی کمی در مورد به دست آوردن یک خط دید واضح وجود دارد. هنگامی که در محدوده قرار گرفتید، یک بردار شلیک را انتخاب می کنید که می تواند چندین دشمن را از بین ببرد. سیستمی که یک سوئیچ به نوبت مبتنی بر در کمی نامنظم تعیین می کند. هنگامی که دشمنان شما را می بینند، متر پر می شود، اما ردیابی آنها به طور عجیبی نامنظم و مستعد سوء استفاده از بازیکن است. اما تا حد زیادی، این موضوع مهمی نیست، زیرا با تشدید شدن نبردهای رئیس، می‌خواهید در برابر «خوراک توپ» به معنای واقعی کلمه بکوبید. و دوباره متولد شدهمیشه در نشان دادن خطر خوب نیست. اغلب، نشانه کمی از قدرت کارفرمایان وجود دارد. خوشبختانه، تنها پنالتی این است که باید دوباره در پایه شروع کنیم.

Talis در حال حاضر 50٪ کمتر Emo
متأسفانه، به نمایشگاه Xeno اصلاحات بسیار مورد نیاز داده شده است. با بازی که بشریت را در پرتگاه انقراض به تصویر می‌کشد، اصول اولیه بدون تغییر باقی می‌ماند. در مقابل ابررایانه‌ای که ارتشی از ماشین‌های کشتار را ایجاد می‌کند، شما به عنوان یک مرتد بازی می‌کنید که نام پیش‌فرضش تالیس است و با نجات آخرین انشعاب بشریت برطرف می‌شود. اما در اینجا، شخصیت تالیس کمتر ملودراماتیک به نظر می رسد و کمتر مستعد نشانه گذاری صحنه های بازی با یک فریاد اولیه است. Reborn ظرافت فیلمنامه اصلی را حفظ می کند و از طولانی شدن بیش از حد اجتناب می کند. نکته مثبت، تاکید بر اکتشاف است، زیرا متری که انقراض انسان را محاسبه می کند، به تدریج کاهش می یابد. اما به نظر می رسد NPC ها هنوز با یک ویژگی شخصیتی تعریف می شوند.

لذت بزرگ در اینجا دو عضو احتمالی جدید حزب هستند. اکنون، همراه Gynonoid Po-M قابل پخش است و شخصیتی خمیده را به خط‌آپ‌ها ارائه می‌دهد. اما ستاره سریال که دوباره تکرار می شود، پوچی ممکن است جذابیت واقعی داشته باشد. این پسر خوب، یک شیبو-اینو با تفنگی که روی پشتش نصب شده است، با درخت فناوری سگ مخصوص خودش می آید که لذت های بازیگوشی مانند پارس کردن را برای از بین بردن دشمنان گسترش می دهد.

مخازن برای تلاش های شما
در ابتدا، تانک شما می تواند تعداد محدودی پوسته را حمل کند و شما را ملزم می کند که در نزدیکی پایگاه عملیات خود بمانید. اما به زودی، می‌توانید وسیله نقلیه آج‌دار خود را با تفنگ‌های قوی‌تر و فراوان‌تر تجهیز کنید، بنابراین می‌توانید به نقشه‌های Xeno عمیق‌تر بپردازید. در اجرا، این بدان معناست که ممکن است یک ساعت اول شما با بازی شبیه به یک خروش باشد، اما به تدریج سنت‌های مستقل‌تر بازی ظاهر می‌شوند. بخش اعظم این پیچیدگی ها نیز زمانی برطرف می شود که پورتال هایی را کشف کنید که می توانند فورا وسیله نقلیه شما و هر اقلام نجات یافته ای را به Iron Base انتقال دهند.

مواد ریخته شده توسط موجودات شکست خورده را می توان به قطعات تبدیل کرد و توسط جینگورو، مکانیک تانکر ساکن بازی، تجهیز شد. فراتر از ارتقای عملکرد اولیه و خروجی تهاجمی، می‌توانید مخزن خود را نیز سفارشی کنید، و بعداً در بازی، مکان‌یابی شماتیک‌هایی را پیدا کنید که به شما امکان می‌دهد وسایل نقلیه با ظرفیت‌های بزرگ‌تر بسازید. اگرچه سفارشی سازی به پیچیدگی Armored Core یا تنوع تسلیحات ارائه شده توسط Custom Robo نیست ، متغیرهای کافی برای یافتن تعادل بین قدرت، آمار دفاعی و قدرت تهاجمی وجود دارد.

نتیجه
اگرچه Xeno Reborn توانایی تغییر کلاس ها و مهارت های اعضای حزب را فراهم می کند، مبارزه در خارج از تانک مشتق شده است. مطمئناً، برخی از مهارت‌های تخصصی، حیله‌های جدیدی مانند شفا بخشیدن به تیم یا بازی پوسوم برای فریب دادن دشمنان را ایجاد می‌کنند. اما، عمدتاً، نبرد با اعضای حزب متمایز به نظر نمی رسد، مکانیک ده ها تنازع نقش آفرینی سال گذشته را بازتولید می کند و شما در سیاه چال های کوچک و فاقد عناصر قابل توجهی می گذرید.

انتشار اولیه Xeno برای کسانی که به اندازه کافی خوش شانس بودند که با این سری آشنا هستند یا تازه واردانی که به دنبال جایگزینی برای دیستوپی آشنای Fallout بودند، کمی ناامیدکننده بود. در حالی که Metal Max Xeno Reborn گهگاه با یک مکانیک پولیش نشده یا قدیمی تحریک می شود، این همان چیزی است که نسخه اصلی باید می بود.

بررسی متال مکس Xeno Reborn

به طور معمول، انتشار مجدد ارتقا یافته تغییرات اسمی را به همراه دارد. اما Reborn با افزایش روند، همه چیز را از موتور، هنر و لحن بازی بهبود می‌بخشد. هنوز از کامل بودن فاصله زیادی دارد، اما یک پیشرفت بزرگ است.


متاسفانه، سری متال مکس تا حد زیادی از انتشار وسترن خودداری کرده است. از منظر مالی، این تصمیم ممکن است قابل دفاع باشد. اگرچه این سریال اغلب به دلیل شخصی‌سازی خودرو و رویکردی خطی به نقش‌آفرینی مورد ستایش قرار می‌گیرد، اما این ویژگی به طور مداوم نسبت به بسیاری از همتایان نقش‌آفرینی خود کمی جلای کمتری نشان داده است. انتشار ژاپنی Metal Max 2 Kai با اشکالاتی همراه بود که ناشر را واداشت تا کارتریج را به خاطر بیاورد. یک Data East که قبلاً تحت فشار قرار گرفته بود، پنج روز بعد اعلام ورشکستگی کرد. در حالی که انتشار اصلی Metal Max Xeno Reborn در سال 2018 به طور کامل به وضعیت مالی ناشر NIS America آسیب نرساند، اجرای بازی منتقدان یا گیمرها را راضی نکرد.

با انتشار Metal Max Xeno Reborn برای پلی استیشن 4، سوییچ و رایانه شخصی، حقوق انتشار توسط PQube تضمین شد. با فهرستی از پیشرفت ها و تغییرات، فرنچایز در نهایت شانس مناسبی برای جذب مخاطب در آن سوی اقیانوس آرام دارد. اگرچه Metal Max Wild West ممکن است اخیراً لغو شده باشد، سه عنوان مرتبط ممکن است بومی سازی شوند.

مهلتی برای خسته فانتزی
از نظر فرهنگی، این سریال دارای اهمیت است. فضای پسا آخرالزمانی و نام آن، کنایه آشکاری از فیلم‌های مکس دیوانه ارائه می‌کند و نقطه مرجعی قابل تشخیص برای بسیاری از غربی‌ها ارائه می‌کند. سه مدخل اول این مجموعه توسط هیروشی میاوکا، دوست صمیمی سازنده Dragon Quest ، یوجی هوری طراحی شده است. (در عوض، Miyaoka به توسعه سه عنوان اول Dragon Quest کمک کرد ). در ژاپن، فرنچایز Metal Max با نوع موتیف‌های فانتزی یورویی که Horii پرورش می‌داد، تفاوت‌هایی را ارائه می‌کرد، با این جملات که به شوخی در تبلیغات ژاپنی استفاده می‌شد: «ما از کشتن اژدها به اندازه کافی لذت بردیم». بازاریابان یک نکته خوب داشتند، متال مکسمحیط دیستوپیایی و رویکرد پایان باز در برابر محیط فانتزی که اکثر بازی‌های RPG استفاده می‌کنند، بدیع بود.

با Xeno Reborn ، توسعه دهندگان Kadokawa Games، Cattle Call و 24Frame به طور اختصاصی کل موتور بازی را بازسازی کرده اند. تپه‌های شنی غیرقابل توصیف و پایگاه آهنی شبیه به کلوپ شبانه از بین رفته‌اند. اکنون، با مانور دادن در میان زمین‌های بایر، بافت‌دهی بیشتری وجود دارد. اکنون مقر شما حتی شبیه یک ساختار مناسب پس از آرماگدون است. هم مدل شخصیت ها و هم پرتره ها دوباره ترسیم شده اند. در حالی که این بدان معناست که در ابتدا زرق و برق عجیب و غریب Non Oda هنرمندان هنتایی کم اهمیت جلوه داده می شود، افراد ناب در نهایت می توانند قفل کار او را باز کنند.

بهتر است، اما نه کاملاً یک RPG سطح بالا
جالب است که Reborn زمانی که در تانک‌های امضای بازی در مناظر مختلف می‌چرخید، احساس استحکام را حفظ می‌کند. گاهی اوقات، موانع محیطی از پیش برنامه ریزی شده یا فریب اقلام، شما را وسوسه می کند که رحم اسلحه دار خود را ترک کنید، و این به اندازه کافی خطرناک به نظر می رسد. این بازسازی مجدداً کنترل خودرو را نیز تغییر داد و اکنون ناوبری به جای یک اسباب بازی کنترل از راه دور مانند رانندگی با یکی از Halo 's Warthogs است. با این حال، هنوز هم بسیار آسان است که وسیله نقلیه حمله خود را در یک قطعه هندسی محیطی به ظاهر ناچیز گیر کنید.

یکی از بزرگ‌ترین تنظیمات، نحوه انجام نبردها علیه دشمنان زیردست را تغییر می‌دهد. در Xeno اصلی ، شات اصلی شما بیشتر شبیه به یک بازی اکشن است، زیرا سعی می‌کنید یک دشمن را در دید خود قرار دهید. اما پس از یک حمله، بازی به یک نبرد سنتی تر تبدیل شد. در حال حاضر، نگرانی کمی در مورد به دست آوردن یک خط دید واضح وجود دارد. هنگامی که در محدوده قرار گرفتید، یک بردار شلیک را انتخاب می کنید که می تواند چندین دشمن را از بین ببرد. سیستمی که یک سوئیچ به نوبت مبتنی بر در کمی نامنظم تعیین می کند. هنگامی که دشمنان شما را می بینند، متر پر می شود، اما ردیابی آنها به طور عجیبی نامنظم و مستعد سوء استفاده از بازیکن است. اما تا حد زیادی، این موضوع مهمی نیست، زیرا با تشدید شدن نبردهای رئیس، می‌خواهید در برابر «خوراک توپ» به معنای واقعی کلمه بکوبید. و دوباره متولد شدهمیشه در نشان دادن خطر خوب نیست. اغلب، نشانه کمی از قدرت کارفرمایان وجود دارد. خوشبختانه، تنها پنالتی این است که باید دوباره در پایه شروع کنیم.

Talis در حال حاضر 50٪ کمتر Emo
متأسفانه، به نمایشگاه Xeno اصلاحات بسیار مورد نیاز داده شده است. با بازی که بشریت را در پرتگاه انقراض به تصویر می‌کشد، اصول اولیه بدون تغییر باقی می‌ماند. در مقابل ابررایانه‌ای که ارتشی از ماشین‌های کشتار را ایجاد می‌کند، شما به عنوان یک مرتد بازی می‌کنید که نام پیش‌فرضش تالیس است و با نجات آخرین انشعاب بشریت برطرف می‌شود. اما در اینجا، شخصیت تالیس کمتر ملودراماتیک به نظر می رسد و کمتر مستعد نشانه گذاری صحنه های بازی با یک فریاد اولیه است. Reborn ظرافت فیلمنامه اصلی را حفظ می کند و از طولانی شدن بیش از حد اجتناب می کند. نکته مثبت، تاکید بر اکتشاف است، زیرا متری که انقراض انسان را محاسبه می کند، به تدریج کاهش می یابد. اما به نظر می رسد NPC ها هنوز با یک ویژگی شخصیتی تعریف می شوند.

لذت بزرگ در اینجا دو عضو احتمالی جدید حزب هستند. اکنون، همراه Gynonoid Po-M قابل پخش است و شخصیتی خمیده را به خط‌آپ‌ها ارائه می‌دهد. اما ستاره سریال که دوباره تکرار می شود، پوچی ممکن است جذابیت واقعی داشته باشد. این پسر خوب، یک شیبو-اینو با تفنگی که روی پشتش نصب شده است، با درخت فناوری سگ مخصوص خودش می آید که لذت های بازیگوشی مانند پارس کردن را برای از بین بردن دشمنان گسترش می دهد.

مخازن برای تلاش های شما
در ابتدا، تانک شما می تواند تعداد محدودی پوسته را حمل کند و شما را ملزم می کند که در نزدیکی پایگاه عملیات خود بمانید. اما به زودی، می‌توانید وسیله نقلیه آج‌دار خود را با تفنگ‌های قوی‌تر و فراوان‌تر تجهیز کنید، بنابراین می‌توانید به نقشه‌های Xeno عمیق‌تر بپردازید. در اجرا، این بدان معناست که ممکن است یک ساعت اول شما با بازی شبیه به یک خروش باشد، اما به تدریج سنت‌های مستقل‌تر بازی ظاهر می‌شوند. بخش اعظم این پیچیدگی ها نیز زمانی برطرف می شود که پورتال هایی را کشف کنید که می توانند فورا وسیله نقلیه شما و هر اقلام نجات یافته ای را به Iron Base انتقال دهند.

مواد ریخته شده توسط موجودات شکست خورده را می توان به قطعات تبدیل کرد و توسط جینگورو، مکانیک تانکر ساکن بازی، تجهیز شد. فراتر از ارتقای عملکرد اولیه و خروجی تهاجمی، می‌توانید مخزن خود را نیز سفارشی کنید، و بعداً در بازی، مکان‌یابی شماتیک‌هایی را پیدا کنید که به شما امکان می‌دهد وسایل نقلیه با ظرفیت‌های بزرگ‌تر بسازید. اگرچه سفارشی سازی به پیچیدگی Armored Core یا تنوع تسلیحات ارائه شده توسط Custom Robo نیست ، متغیرهای کافی برای یافتن تعادل بین قدرت، آمار دفاعی و قدرت تهاجمی وجود دارد.

نتیجه
اگرچه Xeno Reborn توانایی تغییر کلاس ها و مهارت های اعضای حزب را فراهم می کند، مبارزه در خارج از تانک مشتق شده است. مطمئناً، برخی از مهارت‌های تخصصی، حیله‌های جدیدی مانند شفا بخشیدن به تیم یا بازی پوسوم برای فریب دادن دشمنان را ایجاد می‌کنند. اما، عمدتاً، نبرد با اعضای حزب متمایز به نظر نمی رسد، مکانیک ده ها تنازع نقش آفرینی سال گذشته را بازتولید می کند و شما در سیاه چال های کوچک و فاقد عناصر قابل توجهی می گذرید.

انتشار اولیه Xeno برای کسانی که به اندازه کافی خوش شانس بودند که با این سری آشنا هستند یا تازه واردانی که به دنبال جایگزینی برای دیستوپی آشنای Fallout بودند، کمی ناامیدکننده بود. در حالی که Metal Max Xeno Reborn گهگاه با یک مکانیک پولیش نشده یا قدیمی تحریک می شود، این همان چیزی است که نسخه اصلی باید می بود.

تظرات ارسال شده