معرفی بازی های آندرویدی

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

بررسی Salt and Sacrifice

جمعه 2 تير 1402
  • نویسنده :
  • بازدید : 10 مشاهده

بررسی Salt and Sacrifice

Salt and Sacrifice بر اساس سلف جاه طلبانه خود از عناوینی مانند Demon's Souls و Castlevania اقتباس شده است . اما این بار، مقداری تقویت به سبک Monster Hunter وجود دارد که به خوبی مشهود است و پاداش هایی را ارائه می دهد که سطح بالایی از چالش را جبران می کند.

چندین فلسفه طراحی به شدت در بازی تأثیرگذار بوده اند. پس از سال‌ها فانتزی قدرت، Soulslikes تقریباً با هر دشمنی که قادر به کشتن شما باشد، احساس شکنندگی را به شما معرفی کرد. به طور سنتی، آنها با قرار دادن شما در برابر یک رئیس غیرممکن در همان ابتدا، فروتنی را به شما منتقل می کنند. در همین حال، ژانر Metrovania به کاوشگر دقیقی پاداش می‌دهد که می‌تواند به جای پرت شدن در مبارزات آمارسازی، روی جستجوی نقاط ذخیره تمرکز کند.

شش سال پیش، این رویکردها با انتشار Salt and Sanctuary از Ska Studios ادغام شدند . پیشرفت نیازمند یک رویکرد دقیق بود. پاری مکرر و چشم هوشیار به نوار استقامت برای بقا بسیار مهم بود. استعداد در استفاده از سلاح های بازی و تمایل به استفاده از آیتم های هوشمند دو مهارت ارزشمند دیگر بودند. در همین حال، یک سیستم پیچیده از مسیرهای پیاده‌روی و گذرگاه‌های منشعب به این معنی بود که مهارت‌های ناوبری بازیکن نیز مورد آزمایش قرار می‌گرفت. به خصوص که بازی هیچ نقشه کشی ارائه نمی کرد.

محکوم به قتل طاقت فرسا
Sequel Salt and Sacrifice از استعدادهای قبلی خود دور نمی ماند. یک جزء ساده شخصیت‌ساز، امکان ساختن، نام‌گذاری، انتخاب کلاس قهرمان داستان را فراهم می‌کند. شما همچنین می توانید دلیل وضعیت جنایی شخصیت خود را انتخاب کنید. "بازرس مشخص" من به دلیل کیمیاگری سرنگون شد. مانند هر جنایتکار دستگیر شده، او به دره Pardoner's Vale ختم شد و محکوم به شکار مجموعه ای از جادوها شد. این کاربران جادویی که توسط عناصر خراب شده اند، چشم انداز را ویران کرده اند و موجی از موجودات متضاد را به راه انداخته اند.

اگر نسخه قبلی را بازی کرده باشید، بلافاصله متوجه پیشرفت‌های جدیدی خواهید شد. به طور قابل توجهی، دوربین به عقب کشیده می شود و دید وسیع تری در مورد عمل ارائه می دهد. و در حالی که هنر Salt and Sacrifice پیشرفت‌هایی را ارائه می‌دهد، یک دوربین بیرون کشیده به پنهان کردن سبک آماتوری کمک می‌کند. در حالی که من مشکل زیادی با آن نداشتم، می‌توانستم ببینم که دیگران از پالت‌های همیشه گل آلود بازی و انیمیشن‌های شبیه عروسک‌های عروسکی خوششان نمی‌آید.

لغو لغو شد؟
تمرکز بر روی بصری هنگام مواجهه با یک چالش شدید دشوار است - و نمک و فداکاری مطمئناً کاری نیست. خوشبختانه، بارگیری شروع شما قادر است. فراتر از یک سلاح اصلی و یک سپر، شما به تعداد محدودی از پرتابه های برد و همچنین یک خط تیره ضروری دسترسی دارید. در نبرد، قاب‌های شکست ناپذیری که هنگام تیراندازی به اطراف ارائه می‌شوند، مطمئناً سودمند هستند. اما Sacrifice شما را مجبور می کند که با دو نوع حمله خود متعهد شوید. عدم لغو لغو در طول یک انیمیشن حمله احتمالاً مدتی طول می کشد تا به آن عادت کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های عجیب بازی، دست زدن به حملات هوایی است. ضربه زدن باعث توقف فرود شما می شود. اما ضربه زدن کمی سخت تر از آن چیزی است که به نظر می رسد.

اما این بدان معنا نیست که جنگیدن سرگرم کننده نیست. این راضی کننده است که به دشمنان درگیر سری بزنید و با یک ترکیب کوتاه که آنها را غافلگیر می کند رها کنید. یا ممکن است رویکرد دفاعی تری را انتخاب کنید. با توجه به عادت بازی به پرتاب موانع محیطی به سمت شما، آماده بودن حفاظت می تواند به زنده ماندن شما کمک کند. مانند بسیاری از Soulslikes، رفلکس ها نیز مهم هستند. تقریباً همه عملکردها برای تکمیل شدن زمان می‌برد، بنابراین باید فضای امنی برای برداشتن یک فلاسک Hearten برای سلامتی پیدا کنید. بارها و بارها، این ژانر می خواهد مطمئن شود که شما به طور مداوم آماده هستید. کی گفته بازی ها آموزشی نیستن؟

جادوگران سرگردان غیرقابل پیش بینی را ایجاد می کنند
فراتر از عناصر Soulslike و Metroidvania، شکست دادن باس ها نشان دهنده بدهکاری به سیستم های ساخت Monster Hunter است. مانند فرنچایز محبوب کپکام، Salt and Sacrificeبرجستگی های همیشه به یک منطقه محدود نمی شوند. شکار شعبده بازی چندین درگیری کوچکتر و پراکنده ارائه می دهد. در هر یک از اینها زنده بمانید و حریف شما به یک منطقه بسته منتقل می شود که در آن یک مسابقه سنتی تر آغاز می شود. از آنجایی که جادوها معمولاً در حال حرکت هستند، به طور تصادفی در مناطق مختلف تخم ریزی می کنند. گاهی اوقات، دو ماگ در یک منطقه قرار می گیرند. اگر آنها شروع به آسیب رساندن به یکدیگر کردند، می توانید سعی کنید از آسیب دوری کنید. اما گهگاهی، هر دوی آنها به سمت شما سوق می‌دهند، که اغلب منجر به مرگ خشم‌آور می‌شود. فقط مبارزه با یک جادوگر به اندازه کافی سخت است. گاهی اوقات، این بدها زیردستان خود را ایجاد می کنند که وقتی به دشمنان در مجاورت اضافه می شوند، می توانند پیروزی را به همان اندازه شکست دادن رئیس اولیه بازی غیرممکن کنند.

خوشبختانه، سود به دست آمده پس از شکست دادن جادوگران به جبران ناامیدی پراکنده کمک می کند. مثل شکارچی هیولا، شما منابع را برای ایجاد مجموعه های اسلحه و زره بهتر ذخیره خواهید کرد. برخلاف مواد اولیه ای که از موجودات کشته شده حک می شود، شما گهگاه آیتم هایی با برخی توانایی های مفید به دست می آورید. این جادوگران ضایعات تصادفی حمل نمی شدند. من تیغه‌ای پیدا کردم که می‌توانست جلوی بیشتر آسیب‌های وارده را بگیرد و می‌تواند حملات قدرتمند واقعی را از بین ببرد. یکی از کارکنان انرژی تاریک من را تقویت کرد و به شخصیت من اجازه داد تا پرتابه هایی را که می توانست تعداد دشمن را کاهش دهد پرتاب کند. مبارزه مجدد با جادوهایی که قبلاً یک بار شکست خورده‌اید، با بار افزایش یافته، همیشه مفید است. سپس، یک سیستم مهارتی وجود دارد که بسیار عظیم است. خوشبختانه، در هر پنج سطح یک سنگ به شما داده می‌شود که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا یک مهارت و احترام را بیاموزند.

خودت را گم کن
مانند هر ماجراجویی مبتنی بر اکتشاف، پس از به دست آوردن ابزار مناسب برای ناوبری، اغلب مجبور خواهید بود مکان‌ها را دوباره ببینید. با مهربانی، Salt and Sacrifice این الزامات را کاملاً واضح بیان می کند. اما تصمیم برای عدم ارائه هر نوع نقشه درون بازی به بازیکنان بحث برانگیزتر خواهد بود. مطمئناً، چیزی به طرز شگفت انگیزی در مسیرها وجود دارد که شما را به سمت "بعد از دیدن گربه به سمت شرق" سوق می دهد. اما مواقعی وجود دارد که با سرگردانی سرگردان می شوید و مشتاق یک سیستم سفر سریع هستید. Salt and Sacrifice همه چیز را در پنج بیوم مختلف تقسیم می کند که ظاهر و دشمنان خاص خود را دارند. اما گاهی اوقات، شما از همه اقلام ترمیم کننده خود در حین تعقیب یک کاربر جادوگر گریزان استفاده می کنید.

مطمئناً، شکار جادو از مواردی مانند ضربه‌باکس‌های عجیب و غریب، برخورد ناسازگار با برخورد، و حملات غلبه‌شده رنج می‌برد. اما این مزاحمت ها به لطف تصمیمات طراحی مانند بازرسی های مکرر و نرمش در هنگام کشته شدن شخصیت شما، باعث شکستن معامله نمی شوند. اگر شما (و یک شریک اختیاری) از عناوینی که Salt and Sacrifice برگرفته است قدردانی می‌کنید، احتمال زیادی وجود دارد که از این سفر متمایز و دوبعدی لذت ببرید.

بررسی Salt and Sacrifice

Salt and Sacrifice بر اساس سلف جاه طلبانه خود از عناوینی مانند Demon's Souls و Castlevania اقتباس شده است . اما این بار، مقداری تقویت به سبک Monster Hunter وجود دارد که به خوبی مشهود است و پاداش هایی را ارائه می دهد که سطح بالایی از چالش را جبران می کند.

چندین فلسفه طراحی به شدت در بازی تأثیرگذار بوده اند. پس از سال‌ها فانتزی قدرت، Soulslikes تقریباً با هر دشمنی که قادر به کشتن شما باشد، احساس شکنندگی را به شما معرفی کرد. به طور سنتی، آنها با قرار دادن شما در برابر یک رئیس غیرممکن در همان ابتدا، فروتنی را به شما منتقل می کنند. در همین حال، ژانر Metrovania به کاوشگر دقیقی پاداش می‌دهد که می‌تواند به جای پرت شدن در مبارزات آمارسازی، روی جستجوی نقاط ذخیره تمرکز کند.

شش سال پیش، این رویکردها با انتشار Salt and Sanctuary از Ska Studios ادغام شدند . پیشرفت نیازمند یک رویکرد دقیق بود. پاری مکرر و چشم هوشیار به نوار استقامت برای بقا بسیار مهم بود. استعداد در استفاده از سلاح های بازی و تمایل به استفاده از آیتم های هوشمند دو مهارت ارزشمند دیگر بودند. در همین حال، یک سیستم پیچیده از مسیرهای پیاده‌روی و گذرگاه‌های منشعب به این معنی بود که مهارت‌های ناوبری بازیکن نیز مورد آزمایش قرار می‌گرفت. به خصوص که بازی هیچ نقشه کشی ارائه نمی کرد.

محکوم به قتل طاقت فرسا
Sequel Salt and Sacrifice از استعدادهای قبلی خود دور نمی ماند. یک جزء ساده شخصیت‌ساز، امکان ساختن، نام‌گذاری، انتخاب کلاس قهرمان داستان را فراهم می‌کند. شما همچنین می توانید دلیل وضعیت جنایی شخصیت خود را انتخاب کنید. "بازرس مشخص" من به دلیل کیمیاگری سرنگون شد. مانند هر جنایتکار دستگیر شده، او به دره Pardoner's Vale ختم شد و محکوم به شکار مجموعه ای از جادوها شد. این کاربران جادویی که توسط عناصر خراب شده اند، چشم انداز را ویران کرده اند و موجی از موجودات متضاد را به راه انداخته اند.

اگر نسخه قبلی را بازی کرده باشید، بلافاصله متوجه پیشرفت‌های جدیدی خواهید شد. به طور قابل توجهی، دوربین به عقب کشیده می شود و دید وسیع تری در مورد عمل ارائه می دهد. و در حالی که هنر Salt and Sacrifice پیشرفت‌هایی را ارائه می‌دهد، یک دوربین بیرون کشیده به پنهان کردن سبک آماتوری کمک می‌کند. در حالی که من مشکل زیادی با آن نداشتم، می‌توانستم ببینم که دیگران از پالت‌های همیشه گل آلود بازی و انیمیشن‌های شبیه عروسک‌های عروسکی خوششان نمی‌آید.

لغو لغو شد؟
تمرکز بر روی بصری هنگام مواجهه با یک چالش شدید دشوار است - و نمک و فداکاری مطمئناً کاری نیست. خوشبختانه، بارگیری شروع شما قادر است. فراتر از یک سلاح اصلی و یک سپر، شما به تعداد محدودی از پرتابه های برد و همچنین یک خط تیره ضروری دسترسی دارید. در نبرد، قاب‌های شکست ناپذیری که هنگام تیراندازی به اطراف ارائه می‌شوند، مطمئناً سودمند هستند. اما Sacrifice شما را مجبور می کند که با دو نوع حمله خود متعهد شوید. عدم لغو لغو در طول یک انیمیشن حمله احتمالاً مدتی طول می کشد تا به آن عادت کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های عجیب بازی، دست زدن به حملات هوایی است. ضربه زدن باعث توقف فرود شما می شود. اما ضربه زدن کمی سخت تر از آن چیزی است که به نظر می رسد.

اما این بدان معنا نیست که جنگیدن سرگرم کننده نیست. این راضی کننده است که به دشمنان درگیر سری بزنید و با یک ترکیب کوتاه که آنها را غافلگیر می کند رها کنید. یا ممکن است رویکرد دفاعی تری را انتخاب کنید. با توجه به عادت بازی به پرتاب موانع محیطی به سمت شما، آماده بودن حفاظت می تواند به زنده ماندن شما کمک کند. مانند بسیاری از Soulslikes، رفلکس ها نیز مهم هستند. تقریباً همه عملکردها برای تکمیل شدن زمان می‌برد، بنابراین باید فضای امنی برای برداشتن یک فلاسک Hearten برای سلامتی پیدا کنید. بارها و بارها، این ژانر می خواهد مطمئن شود که شما به طور مداوم آماده هستید. کی گفته بازی ها آموزشی نیستن؟

جادوگران سرگردان غیرقابل پیش بینی را ایجاد می کنند
فراتر از عناصر Soulslike و Metroidvania، شکست دادن باس ها نشان دهنده بدهکاری به سیستم های ساخت Monster Hunter است. مانند فرنچایز محبوب کپکام، Salt and Sacrificeبرجستگی های همیشه به یک منطقه محدود نمی شوند. شکار شعبده بازی چندین درگیری کوچکتر و پراکنده ارائه می دهد. در هر یک از اینها زنده بمانید و حریف شما به یک منطقه بسته منتقل می شود که در آن یک مسابقه سنتی تر آغاز می شود. از آنجایی که جادوها معمولاً در حال حرکت هستند، به طور تصادفی در مناطق مختلف تخم ریزی می کنند. گاهی اوقات، دو ماگ در یک منطقه قرار می گیرند. اگر آنها شروع به آسیب رساندن به یکدیگر کردند، می توانید سعی کنید از آسیب دوری کنید. اما گهگاهی، هر دوی آنها به سمت شما سوق می‌دهند، که اغلب منجر به مرگ خشم‌آور می‌شود. فقط مبارزه با یک جادوگر به اندازه کافی سخت است. گاهی اوقات، این بدها زیردستان خود را ایجاد می کنند که وقتی به دشمنان در مجاورت اضافه می شوند، می توانند پیروزی را به همان اندازه شکست دادن رئیس اولیه بازی غیرممکن کنند.

خوشبختانه، سود به دست آمده پس از شکست دادن جادوگران به جبران ناامیدی پراکنده کمک می کند. مثل شکارچی هیولا، شما منابع را برای ایجاد مجموعه های اسلحه و زره بهتر ذخیره خواهید کرد. برخلاف مواد اولیه ای که از موجودات کشته شده حک می شود، شما گهگاه آیتم هایی با برخی توانایی های مفید به دست می آورید. این جادوگران ضایعات تصادفی حمل نمی شدند. من تیغه‌ای پیدا کردم که می‌توانست جلوی بیشتر آسیب‌های وارده را بگیرد و می‌تواند حملات قدرتمند واقعی را از بین ببرد. یکی از کارکنان انرژی تاریک من را تقویت کرد و به شخصیت من اجازه داد تا پرتابه هایی را که می توانست تعداد دشمن را کاهش دهد پرتاب کند. مبارزه مجدد با جادوهایی که قبلاً یک بار شکست خورده‌اید، با بار افزایش یافته، همیشه مفید است. سپس، یک سیستم مهارتی وجود دارد که بسیار عظیم است. خوشبختانه، در هر پنج سطح یک سنگ به شما داده می‌شود که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا یک مهارت و احترام را بیاموزند.

خودت را گم کن
مانند هر ماجراجویی مبتنی بر اکتشاف، پس از به دست آوردن ابزار مناسب برای ناوبری، اغلب مجبور خواهید بود مکان‌ها را دوباره ببینید. با مهربانی، Salt and Sacrifice این الزامات را کاملاً واضح بیان می کند. اما تصمیم برای عدم ارائه هر نوع نقشه درون بازی به بازیکنان بحث برانگیزتر خواهد بود. مطمئناً، چیزی به طرز شگفت انگیزی در مسیرها وجود دارد که شما را به سمت "بعد از دیدن گربه به سمت شرق" سوق می دهد. اما مواقعی وجود دارد که با سرگردانی سرگردان می شوید و مشتاق یک سیستم سفر سریع هستید. Salt and Sacrifice همه چیز را در پنج بیوم مختلف تقسیم می کند که ظاهر و دشمنان خاص خود را دارند. اما گاهی اوقات، شما از همه اقلام ترمیم کننده خود در حین تعقیب یک کاربر جادوگر گریزان استفاده می کنید.

مطمئناً، شکار جادو از مواردی مانند ضربه‌باکس‌های عجیب و غریب، برخورد ناسازگار با برخورد، و حملات غلبه‌شده رنج می‌برد. اما این مزاحمت ها به لطف تصمیمات طراحی مانند بازرسی های مکرر و نرمش در هنگام کشته شدن شخصیت شما، باعث شکستن معامله نمی شوند. اگر شما (و یک شریک اختیاری) از عناوینی که Salt and Sacrifice برگرفته است قدردانی می‌کنید، احتمال زیادی وجود دارد که از این سفر متمایز و دوبعدی لذت ببرید.

تظرات ارسال شده