- نویسنده : میلاد
- بازدید : 10 مشاهده
بیشتر اوقات، وقتی تریلر یک بازی ویدیویی را میبینید، تقریباً میدانید که هنگام بازی چه انتظاری دارید. مطمئنا ممکن است یک یا دو سورپرایز در طول راه وجود داشته باشد، اما در بیشتر موارد اگر ببینید، برای مثال، یک پسر کوچک که دور شما می پرد، می دانید که پلتفرمینگ وجود خواهد داشت. آینده بازی شماهرچند گاهی اوقات اینطور نیست، که ما را به خوبی به هت باکس آقای سان می رساند.
پس از یک صحنه هنری پیکسلی که توضیح میدهد که آقای سان، هتباکس خود را تحویل نداده است، شرکت تحویلدهنده و کارمندانش میخواهند آن را برای او پس بگیرند. متأسفانه، هت باکس مورد نظر به یک سازمان مخفی تحویل داده شده است و تنها راه برای بازگرداندن آن، نفوذ مخفیانه به پایگاه آنها و بردن آن به زور است. گفتن این کار آسان تر از انجام آن است زیرا این تکان دهنده های کوچک تا دندان مسلح هستند.
اسکرین شات از هت باکس آقای سان
من تقریباً مطمئن بودم که بازیابی هت باکس و صرفه جویی در روز مستلزم برخی اقدامات پلتفرمینگ و تصادفی Roguelike است، اما این چیزی نیست که در اینجا پیدا کنید. Mr Sun's Hatbox در واقع یک بازی مخفی کاری دوبعدی است که با آلارم، دوربین برجک تفنگ و حتی قفل کردن گردن کامل می شود. اگر می خواهید کارکنان خود را زنده نگه دارید، باید راهروهای هر ماموریت را با دقت طی کنید، زیرا اگر آنها بمیرند برای همیشه از بین خواهند رفت.
یک شخصیت اصلی بدون سلاح یا کلاه تنها یک راه برای مقابله با دشمنان در Mr Sun's Hatbox دارد. در حالی که بیهوش هستند روی سرشان می پرند و سپس گردنشان را می کوبند. راههای زیادی برای مقابله با این محافظان مزاحم وجود دارد، از تپانچههای ساده گرفته تا بستههای تخممرغی. تنوع آیتم های این بازی واقعا خیره کننده است و خود را به گیم پلی خلاقانه ای می دهد. شاید بخواهید تفنگی بیاورید که از دیوارها شلیک میکند یا یک کمان اسباببازی که با تیرهای نوک دستکش بوکس دشمنان را از پای در میآورد تا وسایل آنها را نشکنید و خودتان بتوانید از آن استفاده کنید.
کلاه ها به اندازه اسلحه در هات باکس آقای سان مهم هستند و می توانند دفاعی یا تهاجمی باشند. برخی از گزینههای ساده شامل کلاههای سخت است که باعث میشود شما نتوانید کوبیده و مبهوت شوید و کلاههای پروانهای که بتوانید کمی پرواز کنید، اما برخی از گزینهها بسیار زیباتر هستند. کلاه دستکش بوکس دشمنان را در سراسر نقشه مشت میکند، بالشتک هووپی گازهای بیحس کننده سمی را آزاد میکند، و قورباغه دشمنانی را که خیلی نزدیک میشوند می بلعد و آنها را حیرتزده بیرون میریزد. صدها ترکیب خلاقانه از کلاه و سلاح برای استفاده وجود دارد و یافتن چیزی جدید برای امتحان کردن همیشه هیجان انگیز است.
اسکرین شات از هت باکس آقای سان
اگر می خواهید مطمئن شوید که تجهیزات زیادی برای انتخاب در شروع یک ماموریت دارید، باید هر چیزی را که می توانید در حالی که در میدان هستید ضبط کنید. مانند متال گیر سالید 5 از تمام بازیها، در هر ماموریت با تعدادی بادکنک میروید که میتوانید به دشمنان یا آیتمهایی متصل کنید تا آنها را به پایگاه برگردانید. پس از قلاب زدن به یک تفنگ ساچمه ای باحال یا یک نگهبان حیرت زده، بالون به هوا می پرد و پس از اتمام کار (خواه ماموریت موفقیت آمیز باشد یا خیر) منتظر شما خواهد بود. شما فقط تعداد محدودی دارید، بنابراین باید تصمیم بگیرید که آیا بیشتر به سلاح، کلاه یا دوستان نیاز دارید یا خیر.
علاوه بر اینکه اگر شخصیت دایرهای مورد علاقهتان بمیرد، بهعنوان زندگیهای اضافی در آنجا خواهید بود، همچنین به نیروی انسانی زیادی برای کارکردن پایگاه خود نیاز خواهید داشت. همانطور که در طول بازی پیشرفت می کنید، می توانید برای نصب اتاق های اضافی در لانه زیرزمینی خود هزینه کنید، که هر کدام مزایای متفاوتی دارند (که به طرز عجیبی یادآور XCOM است ). از آزمایشگاه تحقیقاتی میتوان برای باز کردن قفل هواداران مانند بالنهای شروع بیشتر یا بهبود سریعتر در بال پزشکی استفاده کرد، تیم سازنده میتواند مطمئن شود که در هر اتاق فضای بیشتری برای پرسنل وجود دارد، و حتی یک تیم پشتیبان وجود دارد که میتوانید در اواسط ماموریت برای برچسبگذاری دعوت کنید. در شخصیتی تازه عمق زیادی در ساختمان پایه وجود دارد، و هرچه تلاش بیشتری انجام دهید جاسوسی آسان تر خواهد بود.
یکی دیگر از دلایلی که ممکن است بخواهید دشمنان بیشتری را ربوده و شستشوی مغزی دهید این است که هر شخصیت دارای دسته ای از ویژگی های منحصر به فرد است که نحوه عملکرد آنها در ماموریت ها را به شدت تغییر می دهد. بسیاری از اینها منفی هستند، مانند شخصیت های سبک وزن که نمی توانند دشمنان را با پریدن روی آنها بیهوش کنند یا شخصیت هایی که می توانند (به نوعی) توسط شخصیت ها از طریق دیوار دیده شوند. هنگامی که یک شخصیت را به اندازه کافی ارتقا دهید، هر چند آنها شروع به حذف تعدادی از امتیازات کمتر مطلوب خود کرده و آنها را با موارد بهتر جایگزین می کنند. بهترین شخصیت من برای مثال میتوانست با استفاده از بستههای سلامتی که پیدا میکرد دو برابر را التیام بخشد و میتوانست تیرها را با سرعت فوقالعادهای به عقب بکشد، که بیش از آن بود که آسم او را جبران کرد. شخصیتها همچنین در هنگام بالا رفتن امتیاز حداکثر ضربه را به دست میآورند، که باعث میشود وقتی در یک ماموریت سخت جان خود را از دست بدهند، ویرانگرتر میشود.
اسکرین شات از هت باکس آقای سان
همچنین ارزش صحبت در مورد تنوع ماموریت فوق العاده در هت باکس آقای سان را دارد. در این گشت و گذارهای پنج تا پانزده دقیقه ای، همه جور اهدافی به شما داده می شود، از کشتن یک هدف خاص گرفته تا استخراج دقیق اسناد بسیار شکستنی. برخی از سطوح دارای محدودیت زمانی هستند، در حالی که برخی از سطوح به طور کلی مخفی کاری را بیرون می اندازند و موج پس از موج دشمنان را به سمت شما پرتاب می کنند. همیشه یک ماموریت وجود دارد که به شما کمک می کند تا در ماموریت اصلی پیشرفت کنید و یک زوج که هر زمان که نقشه ماموریت را بارگیری می کنید اختیاری هستند، به این معنی که هرگز مجبور نیستید به ماموریتی بروید که می دانید از آن لذت نخواهید برد.
در Mr Sun's Hatbox چیزهای زیادی برای دوست داشتن وجود دارد، اما یک مشکل بزرگ در سوییچ نیز دارد و آن عملکرد است. مطلقاً هر زمان که به نگهبانان هشدار می دهید و زنگ هشدار به صدا در می آید، نرخ فریم به سمت خزیدن کاهش می یابد. شما هرگز به این عادت نمی کنید، و حواس پرتی اغلب به این معنی است که ممکن است دشمن شما را تحت تأثیر قرار دهد (مخصوصاً به این دلیل که این فقط در شدیدترین لحظات اتفاق می افتد). در سطوحی که مخفی کاری یک گزینه نیست، این مشکل نرخ فریم در همه جا وجود دارد، و به این معنی بود که من مجبور شدم تا آنجا که ممکن است از این موارد اجتناب کنم، علیرغم اینکه آنها یک تغییر سرعت سرگرم کننده هستند.
آقای Sun's Hatbox ترکیبی خارقالعاده از ایدهها است که به دلیل مسائل فنی به شدت ناامید شده است. ترکیب مخفی کاری و حماقت واقعا لذت بخش است و ساختمان پایه به شما فرصت زیادی برای کار می دهد. اگر میتوانید آن را روی پلتفرم متفاوت (با عملکرد بهتر) بازی کنید، آقای Sun's Hatbox توصیه آسانی است، اما مشکلات موجود در سوییچ بسیار زیاد است که نمیتوان آن را نادیده گرفت.
بیشتر اوقات، وقتی تریلر یک بازی ویدیویی را میبینید، تقریباً میدانید که هنگام بازی چه انتظاری دارید. مطمئنا ممکن است یک یا دو سورپرایز در طول راه وجود داشته باشد، اما در بیشتر موارد اگر ببینید، برای مثال، یک پسر کوچک که دور شما می پرد، می دانید که پلتفرمینگ وجود خواهد داشت. آینده بازی شماهرچند گاهی اوقات اینطور نیست، که ما را به خوبی به هت باکس آقای سان می رساند.
پس از یک صحنه هنری پیکسلی که توضیح میدهد که آقای سان، هتباکس خود را تحویل نداده است، شرکت تحویلدهنده و کارمندانش میخواهند آن را برای او پس بگیرند. متأسفانه، هت باکس مورد نظر به یک سازمان مخفی تحویل داده شده است و تنها راه برای بازگرداندن آن، نفوذ مخفیانه به پایگاه آنها و بردن آن به زور است. گفتن این کار آسان تر از انجام آن است زیرا این تکان دهنده های کوچک تا دندان مسلح هستند.
اسکرین شات از هت باکس آقای سان
من تقریباً مطمئن بودم که بازیابی هت باکس و صرفه جویی در روز مستلزم برخی اقدامات پلتفرمینگ و تصادفی Roguelike است، اما این چیزی نیست که در اینجا پیدا کنید. Mr Sun's Hatbox در واقع یک بازی مخفی کاری دوبعدی است که با آلارم، دوربین برجک تفنگ و حتی قفل کردن گردن کامل می شود. اگر می خواهید کارکنان خود را زنده نگه دارید، باید راهروهای هر ماموریت را با دقت طی کنید، زیرا اگر آنها بمیرند برای همیشه از بین خواهند رفت.
یک شخصیت اصلی بدون سلاح یا کلاه تنها یک راه برای مقابله با دشمنان در Mr Sun's Hatbox دارد. در حالی که بیهوش هستند روی سرشان می پرند و سپس گردنشان را می کوبند. راههای زیادی برای مقابله با این محافظان مزاحم وجود دارد، از تپانچههای ساده گرفته تا بستههای تخممرغی. تنوع آیتم های این بازی واقعا خیره کننده است و خود را به گیم پلی خلاقانه ای می دهد. شاید بخواهید تفنگی بیاورید که از دیوارها شلیک میکند یا یک کمان اسباببازی که با تیرهای نوک دستکش بوکس دشمنان را از پای در میآورد تا وسایل آنها را نشکنید و خودتان بتوانید از آن استفاده کنید.
کلاه ها به اندازه اسلحه در هات باکس آقای سان مهم هستند و می توانند دفاعی یا تهاجمی باشند. برخی از گزینههای ساده شامل کلاههای سخت است که باعث میشود شما نتوانید کوبیده و مبهوت شوید و کلاههای پروانهای که بتوانید کمی پرواز کنید، اما برخی از گزینهها بسیار زیباتر هستند. کلاه دستکش بوکس دشمنان را در سراسر نقشه مشت میکند، بالشتک هووپی گازهای بیحس کننده سمی را آزاد میکند، و قورباغه دشمنانی را که خیلی نزدیک میشوند می بلعد و آنها را حیرتزده بیرون میریزد. صدها ترکیب خلاقانه از کلاه و سلاح برای استفاده وجود دارد و یافتن چیزی جدید برای امتحان کردن همیشه هیجان انگیز است.
اسکرین شات از هت باکس آقای سان
اگر می خواهید مطمئن شوید که تجهیزات زیادی برای انتخاب در شروع یک ماموریت دارید، باید هر چیزی را که می توانید در حالی که در میدان هستید ضبط کنید. مانند متال گیر سالید 5 از تمام بازیها، در هر ماموریت با تعدادی بادکنک میروید که میتوانید به دشمنان یا آیتمهایی متصل کنید تا آنها را به پایگاه برگردانید. پس از قلاب زدن به یک تفنگ ساچمه ای باحال یا یک نگهبان حیرت زده، بالون به هوا می پرد و پس از اتمام کار (خواه ماموریت موفقیت آمیز باشد یا خیر) منتظر شما خواهد بود. شما فقط تعداد محدودی دارید، بنابراین باید تصمیم بگیرید که آیا بیشتر به سلاح، کلاه یا دوستان نیاز دارید یا خیر.
علاوه بر اینکه اگر شخصیت دایرهای مورد علاقهتان بمیرد، بهعنوان زندگیهای اضافی در آنجا خواهید بود، همچنین به نیروی انسانی زیادی برای کارکردن پایگاه خود نیاز خواهید داشت. همانطور که در طول بازی پیشرفت می کنید، می توانید برای نصب اتاق های اضافی در لانه زیرزمینی خود هزینه کنید، که هر کدام مزایای متفاوتی دارند (که به طرز عجیبی یادآور XCOM است ). از آزمایشگاه تحقیقاتی میتوان برای باز کردن قفل هواداران مانند بالنهای شروع بیشتر یا بهبود سریعتر در بال پزشکی استفاده کرد، تیم سازنده میتواند مطمئن شود که در هر اتاق فضای بیشتری برای پرسنل وجود دارد، و حتی یک تیم پشتیبان وجود دارد که میتوانید در اواسط ماموریت برای برچسبگذاری دعوت کنید. در شخصیتی تازه عمق زیادی در ساختمان پایه وجود دارد، و هرچه تلاش بیشتری انجام دهید جاسوسی آسان تر خواهد بود.
یکی دیگر از دلایلی که ممکن است بخواهید دشمنان بیشتری را ربوده و شستشوی مغزی دهید این است که هر شخصیت دارای دسته ای از ویژگی های منحصر به فرد است که نحوه عملکرد آنها در ماموریت ها را به شدت تغییر می دهد. بسیاری از اینها منفی هستند، مانند شخصیت های سبک وزن که نمی توانند دشمنان را با پریدن روی آنها بیهوش کنند یا شخصیت هایی که می توانند (به نوعی) توسط شخصیت ها از طریق دیوار دیده شوند. هنگامی که یک شخصیت را به اندازه کافی ارتقا دهید، هر چند آنها شروع به حذف تعدادی از امتیازات کمتر مطلوب خود کرده و آنها را با موارد بهتر جایگزین می کنند. بهترین شخصیت من برای مثال میتوانست با استفاده از بستههای سلامتی که پیدا میکرد دو برابر را التیام بخشد و میتوانست تیرها را با سرعت فوقالعادهای به عقب بکشد، که بیش از آن بود که آسم او را جبران کرد. شخصیتها همچنین در هنگام بالا رفتن امتیاز حداکثر ضربه را به دست میآورند، که باعث میشود وقتی در یک ماموریت سخت جان خود را از دست بدهند، ویرانگرتر میشود.
اسکرین شات از هت باکس آقای سان
همچنین ارزش صحبت در مورد تنوع ماموریت فوق العاده در هت باکس آقای سان را دارد. در این گشت و گذارهای پنج تا پانزده دقیقه ای، همه جور اهدافی به شما داده می شود، از کشتن یک هدف خاص گرفته تا استخراج دقیق اسناد بسیار شکستنی. برخی از سطوح دارای محدودیت زمانی هستند، در حالی که برخی از سطوح به طور کلی مخفی کاری را بیرون می اندازند و موج پس از موج دشمنان را به سمت شما پرتاب می کنند. همیشه یک ماموریت وجود دارد که به شما کمک می کند تا در ماموریت اصلی پیشرفت کنید و یک زوج که هر زمان که نقشه ماموریت را بارگیری می کنید اختیاری هستند، به این معنی که هرگز مجبور نیستید به ماموریتی بروید که می دانید از آن لذت نخواهید برد.
در Mr Sun's Hatbox چیزهای زیادی برای دوست داشتن وجود دارد، اما یک مشکل بزرگ در سوییچ نیز دارد و آن عملکرد است. مطلقاً هر زمان که به نگهبانان هشدار می دهید و زنگ هشدار به صدا در می آید، نرخ فریم به سمت خزیدن کاهش می یابد. شما هرگز به این عادت نمی کنید، و حواس پرتی اغلب به این معنی است که ممکن است دشمن شما را تحت تأثیر قرار دهد (مخصوصاً به این دلیل که این فقط در شدیدترین لحظات اتفاق می افتد). در سطوحی که مخفی کاری یک گزینه نیست، این مشکل نرخ فریم در همه جا وجود دارد، و به این معنی بود که من مجبور شدم تا آنجا که ممکن است از این موارد اجتناب کنم، علیرغم اینکه آنها یک تغییر سرعت سرگرم کننده هستند.
آقای Sun's Hatbox ترکیبی خارقالعاده از ایدهها است که به دلیل مسائل فنی به شدت ناامید شده است. ترکیب مخفی کاری و حماقت واقعا لذت بخش است و ساختمان پایه به شما فرصت زیادی برای کار می دهد. اگر میتوانید آن را روی پلتفرم متفاوت (با عملکرد بهتر) بازی کنید، آقای Sun's Hatbox توصیه آسانی است، اما مشکلات موجود در سوییچ بسیار زیاد است که نمیتوان آن را نادیده گرفت.